Ayda Karaca
Devam Eden Tezler
- Necip Demirci (Devam ediyor) Sedanter Davranış ve Fiziksel Aktivite ile Kardiyometabolik Belirteçler, Sitokinler, Vücut Kompozisyonu ve Dinlenik Metabolik Hız Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
Tamamlanmış Tezler
- Sağınç, S. (2019). Ev Hanımlarının Fiziksel Aktivite ve Oturma Sürelerinin İncelenmesi
- İşler, O. D. (2019). Çocuklar için Serbest Zaman Aktivite Anketinin uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik çalışması.
- Öztürk Erol, P. (2019). Normal veya ikili öğrenim gören 12-13 yaş grubundaki çocukların fiziksel aktivite düzeylerinin incelenmesi. Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Antrenörlük Eğitimi Anabilim Dalı. Yüksek Lisans Tezi. İkinci Danışmanı: Dr. Ayda KARACA
- Erol, G. (2018). Çalışan bireylerin fiziksel aktivite düzeylerinin incelenmesi: Çankaya Belediyesi Örneği: Investigation of physical activity levels of individuals working: Sample of Çankaya Municipality. Kırıkkale Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Hareket ve Antrenman Bilimleri Anabilim Dalı. Yüksek Lisans Tezi. İkinci Danışmanı: Dr. Ayda KARACA
- Necip Demirci (2017), Okul dışı sportı̇f etkı̇nlı̇klere katılan 11-13 yaşları arasındakı̇ çocukların okul ı̇çı̇ ve okul dışı adım sayılarının incelenmesi.
|
Canan Koca Arıtan
Tamamlanmış Tezler
- Sarıkulak, İ. (2022). Taraftarlıkta Toplumsal Cinsiyet Düzeninin Hangi Sosyalizasyon Pratikleri ile İnşa Edildiğinin İncelenmesi.
- Emir, E. (2020). Serbest zaman doyumu, ilgilenimi ve algılanan özgürlük ilişkisi: Fiziksel aktivite yoluyla kadınların güçlenmesi.
- Canbaz-Kılıç, B. (2020). Suriyeli mülteci kadınların fiziksel aktivite deneyimlerinin kültürleşme bağlamında incelenmesi.
- Duman-Karaboğa, Ö. (2019). Modern yoganın toplumsal sınıf ve toplumsal cinsiyet bağlamında nitel analizi.
- Öztürk, P. (2017). Kadın futbolcuların futbol alanındaki deneyimleri.
- Karaçam, M.Ş. (2015). Vücut Geliştirme Alanında Hegemonik Erkekliğin İnşasında Besin Desteği Kullanımının Yeri.
|
Emine Çağlar
Devam Eden Tezler
- Kızılca, Ş.D. (2022). 5-6 Yaş Grubu Çocuklarda Motor Yeterlik: Temel Hareket Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Oyun Programının Etkisi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü
- Özay, S. (2021). 9-13 Yaş Kız Çocuklarında Biyolojik Olgunlaşma Durumlarına Göre Gerçek ve Algılanan Motor Yeterliğin İncelenmesi
- Kırcı, N.Y. (2020). Okul Öncesi Çocuklarda Oyun Temelli Hareket Eğitim Etkinliklerinin Algılanan Motor Yeterlik Düzeyleri Üzerine Etkisi
|
Gıyasettin Demirhan
Devam Eden Tezler
- Bilgin, E. (2017). Farklı Türde Fiziksel Aktivitelerin Temel Hareket Becerileri ve Yönetici Bilişsel Fonksiyonlara Etkisi.,
- Vural, S. (2021). Fiziksel Aktivite Tabanlı Zihin Molalarının Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi
- Beyaz, Ö. (2019). 12 Haftalık Geleneksel Türk Okçuluğu Antrenmanının Serebral Palsili Hastaların Motor Lateralizasyon, Postüral Kontrol ve Denge Becerisine Etkisi
Tamamlanmış Tezler
Doktora
- Yüksel, Y. (2022). Oyunlaştırmanın Öğrencilerin Fiziksel Aktivite Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
- Korur, E. N. (2021). Taktiksel Oyun ve Doğrudan Öğretim Modellerinin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Becerilerine Etkisi.
- Filiz, B. (2016). Sorumluluk Davranışlarının Kazandırılmasında Bireysel ve Sosyal Sorumluluk Modelinin Kullanılması: TVF Spor Lisesi Örneği.
- Saçlı, F. (2013). Yaratıcı Drama Eğitiminin Aday Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimi
- Arslan, Y. (2011). Ölçme ve değerlendirme gelişim programının beden eğitimi öğretmen adayları ve ders verdikleri öğrencilerinin ölçme ve değerlendirmeye ilişkin algı düzeylerine etkisi.
- İlker, E. G. A. (2010). Farklı Motivasyonel İklimlere Göre İşlenen Beden Eğitimi Derslerinin Öğrencilerin Başarı Hedefleri, Motivasyonel Stratejileri ve Beden Eğitimine İlişkin Tutumları Üzerine Etkisi.
- Coşkun, H. (2008). Kendini Kontrol Yönteminde Görsel Bilgi Kullanımının Yüzme Çıkış Tekniği Öğretiminde Bilgi ve Beceri Kalıcılığı İle Kaygı Düzeyine Etkisi.
- Kangalgil, M. (2008). Beden Eğitimi Derslerinde Kullanılan Farklı Tür Dönütlerin Erişi Kalıcılık ve Transfere Etkisi.
- Şahin, R. (2007). Hentbolun Öğretiminde Taktik Oyun Yaklaşımının Etkisi.
- Koca, C. (2006). Beden Eğitimi ve Spor Alanında Toplumsal ve Kültürel Yeniden Üretim
- Koruç, P. (1999). Türk Sporcularına İlişkin Performans Profili ve Yapı Geçerliliği.
Yüksek Lisans
- Bilgin, E. (2017). Ortaokul öğrencilerinin fiziksel uygunlukları ve akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
- Akyar, Ö. Y (2016) Aday antrenörlerin müzakere tarzlarlarının çevrimiçi değerlendirme aracı ile incelenmesi
- Yüksel, Y. (2014). Voleybol Öğretiminde Web Sitesi ve Web Günlüğü Kullanımının Erişi ve İnternete Yönelik Tutuma Etkisi.
- Saçlı, F. (2008). Beden eğitim ve spor öğretmenliği, antrenörlük ve rekreasyon programlarında öğrenim gören öğrencilerin eleştirel düşünme düzeylerinin saptanması ve karşılaştırılması.
- Hünük, D. (2006). Ankara ili merkez ilçelerindeki ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin beden eğitimi dersine ilişkin tutumlarının sınıf düzeyi, öğrenci cinsiyeti, öğretmen cinsiyeti ve spora aktif katılımları açısından karşılaştırılması.
- Güven, B. (2004). Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminin Öğretmen Davranışı Boyutuna İlişkin Görüşleri.
- Dursun, Z. (2004) Temel becerileri içeren özel beden eğitimi program tasarısının okulöncesi 6 yaş çocukların motor beceri erişileri üzerine etkisi
- Çamur, H. (2001). Basketbolda dribling ve turnike becerilerinin öğretiminde canlı, videolu ve canlı+ videolu dönütün başarıya etkisi.
|
|