Lisansüstü program başvuruları hakkında
KASFAD
Sporda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Raporu
Lisansüstü Eğitim Çalıştayı
Lisansüstü Eğitimde Dikkat Edilecek Hususlar
Tezler

Ayda Karaca

Devam Eden Tezler

  • Necip Demirci (Devam ediyor) Sedanter Davranış ve Fiziksel Aktivite ile Kardiyometabolik Belirteçler, Sitokinler, Vücut Kompozisyonu ve Dinlenik Metabolik Hız Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.

Tamamlanmış Tezler

  • Sağınç, S. (2019). Ev Hanımlarının Fiziksel Aktivite ve Oturma Sürelerinin İncelenmesi
  • İşler, O. D. (2019). Çocuklar için Serbest Zaman Aktivite Anketinin uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik çalışması.
  • Öztürk Erol, P. (2019). Normal veya ikili öğrenim gören 12-13 yaş grubundaki çocukların fiziksel aktivite düzeylerinin incelenmesi. Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Antrenörlük Eğitimi Anabilim Dalı. Yüksek Lisans Tezi. İkinci Danışmanı: Dr. Ayda KARACA
  • Erol, G. (2018).  Çalışan bireylerin fiziksel aktivite düzeylerinin incelenmesi: Çankaya Belediyesi Örneği: Investigation of physical activity levels of individuals working: Sample of Çankaya Municipality. Kırıkkale Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Hareket ve Antrenman Bilimleri Anabilim Dalı. Yüksek Lisans Tezi. İkinci Danışmanı: Dr. Ayda KARACA
  • Necip Demirci (2017), Okul dışı sportı̇f etkı̇nlı̇klere katılan 11-13 yaşları arasındakı̇ çocukların okul ı̇çı̇ ve okul dışı adım sayılarının incelenmesi.

 

Canan Koca Arıtan

Tamamlanmış Tezler

  • Sarıkulak, İ. (2022). Taraftarlıkta Toplumsal Cinsiyet Düzeninin Hangi Sosyalizasyon Pratikleri ile İnşa Edildiğinin İncelenmesi.
  • Emir, E. (2020). Serbest zaman doyumu, ilgilenimi ve algılanan özgürlük ilişkisi: Fiziksel aktivite yoluyla kadınların güçlenmesi. 
  • Canbaz-Kılıç, B. (2020). Suriyeli mülteci kadınların fiziksel aktivite deneyimlerinin kültürleşme bağlamında incelenmesi. 
  • Duman-Karaboğa, Ö. (2019). Modern yoganın toplumsal sınıf ve toplumsal cinsiyet bağlamında nitel analizi. 
  • Öztürk, P. (2017). Kadın futbolcuların futbol alanındaki deneyimleri.
  • Karaçam, M.Ş. (2015). Vücut Geliştirme Alanında Hegemonik Erkekliğin İnşasında Besin Desteği Kullanımının Yeri.

 

Emine Çağlar

Devam Eden Tezler

  • Kızılca, Ş.D. (2022). 5-6 Yaş Grubu Çocuklarda Motor Yeterlik: Temel Hareket Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Oyun Programının Etkisi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü
  • Özay, S. (2021). 9-13 Yaş Kız Çocuklarında Biyolojik Olgunlaşma Durumlarına Göre Gerçek ve Algılanan Motor Yeterliğin İncelenmesi
  • Kırcı, N.Y. (2020). Okul Öncesi Çocuklarda Oyun Temelli Hareket Eğitim Etkinliklerinin Algılanan Motor Yeterlik Düzeyleri Üzerine Etkisi

 

Gıyasettin Demirhan

Devam Eden Tezler

  • Bilgin, E. (2017). Farklı Türde Fiziksel Aktivitelerin Temel Hareket Becerileri ve Yönetici Bilişsel Fonksiyonlara Etkisi.,
  • Vural, S. (2021). Fiziksel Aktivite Tabanlı Zihin Molalarının Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi 
  • Beyaz, Ö. (2019). 12 Haftalık Geleneksel Türk Okçuluğu Antrenmanının Serebral Palsili Hastaların Motor Lateralizasyon, Postüral Kontrol ve Denge Becerisine Etkisi

Tamamlanmış Tezler

Doktora

  • Yüksel, Y. (2022). Oyunlaştırmanın Öğrencilerin Fiziksel Aktivite Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi 
  • Korur, E. N. (2021). Taktiksel Oyun ve Doğrudan Öğretim Modellerinin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Becerilerine Etkisi.
  • Filiz, B. (2016). Sorumluluk Davranışlarının Kazandırılmasında Bireysel ve Sosyal Sorumluluk Modelinin Kullanılması: TVF Spor Lisesi Örneği.
  • Saçlı, F. (2013). Yaratıcı Drama Eğitiminin Aday Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimi
  • Arslan, Y. (2011). Ölçme ve değerlendirme gelişim programının beden eğitimi öğretmen adayları ve ders verdikleri öğrencilerinin ölçme ve değerlendirmeye ilişkin algı düzeylerine etkisi.
  • İlker, E. G. A. (2010). Farklı Motivasyonel İklimlere Göre İşlenen Beden Eğitimi Derslerinin Öğrencilerin Başarı Hedefleri, Motivasyonel Stratejileri ve Beden Eğitimine İlişkin Tutumları Üzerine Etkisi.
  • Coşkun, H. (2008). Kendini Kontrol Yönteminde Görsel Bilgi Kullanımının Yüzme Çıkış Tekniği Öğretiminde Bilgi ve Beceri Kalıcılığı İle Kaygı Düzeyine Etkisi.
  • Kangalgil, M. (2008). Beden Eğitimi Derslerinde Kullanılan Farklı Tür Dönütlerin Erişi Kalıcılık ve Transfere Etkisi.
  • Şahin, R. (2007). Hentbolun Öğretiminde Taktik Oyun Yaklaşımının Etkisi. 
  • Koca, C. (2006). Beden Eğitimi ve Spor Alanında Toplumsal ve Kültürel Yeniden Üretim 
  • Koruç, P. (1999). Türk Sporcularına İlişkin Performans Profili ve Yapı Geçerliliği.

Yüksek Lisans

  • Bilgin, E. (2017). Ortaokul öğrencilerinin fiziksel uygunlukları ve akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
  • Akyar, Ö. Y (2016) Aday antrenörlerin müzakere tarzlarlarının çevrimiçi değerlendirme aracı ile incelenmesi
  • Yüksel, Y. (2014). Voleybol Öğretiminde Web Sitesi ve Web Günlüğü Kullanımının Erişi ve İnternete Yönelik Tutuma Etkisi.
  • Saçlı, F. (2008). Beden eğitim ve spor öğretmenliği, antrenörlük ve rekreasyon programlarında öğrenim gören öğrencilerin eleştirel düşünme düzeylerinin saptanması ve karşılaştırılması. 
  • Hünük, D. (2006). Ankara ili merkez ilçelerindeki ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin beden eğitimi dersine ilişkin tutumlarının sınıf düzeyi, öğrenci cinsiyeti, öğretmen cinsiyeti ve spora aktif katılımları açısından karşılaştırılması.
  • Güven, B. (2004). Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminin Öğretmen Davranışı Boyutuna İlişkin Görüşleri. 
  • Dursun, Z. (2004) Temel becerileri içeren özel beden eğitimi program tasarısının okulöncesi 6 yaş çocukların motor beceri erişileri üzerine etkisi
  • Çamur, H. (2001). Basketbolda dribling ve turnike becerilerinin öğretiminde canlı, videolu ve canlı+ videolu dönütün başarıya etkisi.