17 Haziran 2025 Salı günü çevrim içi olarak gerçekleştirilen EUPEA webinarında, PhysEd Academy Erasmus+ projesi tanıtıldı ve Avrupa’nın farklı ülkelerinden beden eğitimi öğretmenleri ile öğretmen eğitimcileri bir araya geldi.
Etkinlikte, “imza pedagojiler” kavramı çerçevesinde beden eğitimi öğretmen eğitimi süreçlerinin farklı ulusal bağlamlarda nasıl şekillendiği ve geliştirilebileceği tartışıldı. Norveç, İsveç ve Türkiye’den proje katılımcıları, kültürler arası iş birliklerine ve pedagojik mini-paketlerin oluşturulmasına yönelik deneyimlerini paylaştılar.
Konuşmacılar arasında Bjørnar Johannessen (Norveç), Anders Svensson (İsveç), Miraç Tunahan Birsen ve Eslem Gökçek (Türkiye) yer aldı. Webinarın moderatörlüğünü ise Nigel Green üstlendi.
Katılımcılar, yükseköğretimde imza pedagojilerin geliştirilmesi ve Erasmus+ çerçevesinde yürütülen yenilikçi uygulamalara dair değerli bilgiler edinme fırsatı buldular.
EUPEA Webinar – Sharing signature pedagogies across Europe was held
On Tuesday, 17 June 2025, the EUPEA webinar was held online, presenting the PhysEd Academy Erasmus+ project and bringing together physical education teachers and teacher educators from across Europe.
The event focused on “signature pedagogies” in physical education teacher education, exploring how these approaches are shaped and enhanced in different national contexts. Project participants from Norway, Sweden, and Turkey shared their experiences on cross-cultural collaboration and the co-construction of pedagogical minipacks.
Speakers included Bjørnar Johannessen (Norway), Anders Svensson (Sweden), Miraç Tunahan Birsen and Eslem Gökçek (Turkey). The session was moderated by Nigel Green.
Participants had the opportunity to gain valuable insights into the development of signature pedagogies in higher education and innovative practices carried out within the Erasmus+ framework.